poniedziałek, 2 września 2013

Koci Książę

Tak więc zapomniałam się przedstawić! 
Na imię mi Justyna. Jestem pesymistyczną nastolatką z wielkimi marzeniami , które się pewnie nie spełnią. 
Dobra w sumie nie wiem po co to piszę, ale skoro już stukam w tą klawiaturę to będę pisać dalej. 
Mam kota :) . Czarny Brytyjczyk Krótkowłosy. Nie wiem po co wam ta informacja , ale cóż. Ma na imię Maksiu urodził się 4 lata temu czyli w 2009 roku. Taaak... czasami jak mam doła... podchodzi do mnie... podnosi ogon do góry... i ... czeka , aż go zacznę klepać po tyłku. Potem tak przez 10 minut chodzi z podniesionym ogonem czekając, aż zacznę go drapać. Taki tam Koci Książę. 
 Dobra ja nie przynudzam idę. Chciałam wam tylko opisać mojego jakże cudownego kota, który potrafi bardzo dobrze pocieszać :) 

                                                   /Pesymistyczna

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale farciara :) Ja mam kota, ale mnie ciągle olewa :S

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie mam kooota :<

    OdpowiedzUsuń