wtorek, 3 września 2013

Moje osobiste , młode przemyślenia o ludzkości i takie tam...

-Powiedz , że mnie nie nienawidzisz ... 
 Cisza
-Powiedz coś. - chłopak zerknął na dziewczynę błagalnie
-Miałam się nie odzywać... 

Taaak, to tylko jeden z licznych wymyślonych tekstów. A oto drugi przykład : 

Nic nie możemy zrobić. Nic nie możemy zdziałać. Świat nie jest otwarty na ludzi mądrych. Zamykają ich w klatkach, zamykają im usta, wyrzucają kluczyk. Rządy przejmują ci głupi. Czemu tak jest? 

No i ostatnio mnie nachodzą jakieś różne rzeczy , że 'Czemu ten świat jest taki? 'Nie mogą tego załatwić po prostu bez przemocy? Po ludzku?'  
Ale widocznie jestem jeszcze ' za młoda , by zrozumieć pewne sprawy ' 
Tak, żebyście się nie pytali ile mam lat to wam powiem , że pomiędzy 13-16 :P 
Nie chcę zdradzać prawdziwego wieku może kiedyś... 

                                                  /Pesymistyczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz